Szkolimy i doradzamy
w zakresie innowacji

Łącząc wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z pasją i praktyką naszych trenerów (współtwórcy kultowej gry Wiedźmin i Wiedźmin 2) świadczymy usługi konsultingowe opracowując i wdrażając unikalne rozwiązania gryfikacyjne.

Specjalizujemy się w kreowaniu i wdrażaniu koncepcji, które prowadzą do stworzenia unikalnej więzi pomiędzy marką a konsumentem. Doprowadzamy do zmiany postaw i motywacji pracowników poprzez wprowadzenie ich w fascynujący i angażujący świat gier.

1. Ludzie kochają gry. Wykorzystaj ich pozytywną energię!

Ludzie lubią poddawać się działaniu mechaniki gier i sprawia im to przyjemność. Każdego dnia 40 milionów z nich rywalizuje w wirtualnym świecie, spędzając tygodniowo w sumie 3 miliardy godzin na zabawie. Gry oferują nam przyjemność i relaks, a za podejmowane akcje nagradzają. Zaproś swoich pracowników oraz klientów do gry!

2. Gry angażują. Wyznacz cele i nagradzaj za wyniki!

Wykorzystaj pełne zatopienie w wirtualnej rzeczywistości i koncentrację na zadaniu. Teoria Flow (termin wprowadzony przez psychologa węgierskiego pochodzenia Mihálya Csíkszentmihályiego) mówi o poczuciu uskrzydlenia, świadomości pełnego wykorzystania swojego potencjału, maksymalnego zaangażowania i satysfakcji w trakcie osiągania przełomu w powierzonym zadaniu. Aby trwać w tym stanie niezbędne staje się określenie celów i dostarczanie ciągłych wyzwań na odpowiednim poziomie. Pracownicy będą zachwyceni nowym podejściem do realizacji i rozliczania zadań. Twoi Klienci pokochają ten stan!

3. Motywuj poprzez cele i wyzwania!

Organizacje, które chcą osiągnąć sukces, powinny już dziś zapoznać się z koncepcją gryfikacji aby zaprojektować unikalny system pracy uwzględniający perspektywę gracza (Byron Reeds, badacz gier i autor książki „Total engagement”). W Holandii gry i symulacje z udziałem obywateli wspierają wdrażanie reform zanim zostaną wprowadzone w życie. W Nowym Jorku działa szkoła, która wykorzystuje zasady leżące u podstaw tworzenia gier do zbudowania unikalnego, zbliżonego do gry, challangującego modelu nauczania. Z kolei w Polsce oddział Microsoftu od niedawna stosuje grę planszową jako wsparcie sprzedaży jednej z aplikacji biznesowych. Gryfikacja daje realne przełożenie na wynik zespołu oraz na lojalność i przywiązanie do marki.

Oferujemy Państwu innowacyjne usługi doradcze i treningowe:

  1. Profesjonalne szkolenia z gryfikacji.
  2. Doradztwo dla Działów Marketingu i Sprzedaży oraz HR z możliwości jakie stwarza gryfikacja.
  3. Pisanie scenariuszy gryfikacji dopasowanych do potrzeb Państwa firmy, zarówno w obszarze marketingu i sprzedaży czy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
  4. Implementacja oraz nadzór nad rozwijaniem opracowanych rozwiązań z zakresu gryfikacji.

Co potrafi gryfikacja?

  • zbudować lojalność zarówno klientów jak i pracowników, dostarczyć motywacji do działania
  • zwiększyć i podtrzymać zaangażowanie
  • wpłynąć na zachowanie "gracza" (klienta, pracownika)
  • pozytywnie wciągnąć wszystkich do realizacji scenarusza gry

Wejdź do gry! Potrzebujesz więcej argumentów?

Gartner przewiduje, że do 2014 roku ponad 70% organizacji z listy Forbes Global 2000 zgryfikuje przynajmniej jedną aplikację. Dodatkowo do 2015 roku co najmniej 50% organizacji zarządzających innowacyjnymi procesami zaimplementuje w nich elementy gryfikacji.

Gryfikacja to numer 1 w raporciePROGNOZY DLA MEDIÓW CYFROWYCH – 12 TRENDÓW NA ROK 2012” wg Millward Brown.

Wg „Harvard Business Review" gryfikacja to jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

JWT (najstarsza sieć reklamowa na świecie) umieściła gryfikację na pierwszym miejscu w corocznym raporcie trendów (2011).

Według New York Times gryfikacja jest trendem numer 1 (2010).

Czy to działa?

Owszem, i to świetnie, a to z jednego prostego powodu:
od najmłodszych lat chcemy zwyciężać. Ta zasada dotyczy również Twoich klientów i pracowników. Oto co daje gryfikacja!

kontakt:
magda@smetraining.pl
+48 722 288 774
www.smetraining.pl