Łącząc wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z pasją i praktyką naszych trenerów (współtwórcy kultowej gry Wiedźmin i Wiedźmin 2) świadczymy usługi konsultingowe opracowując i wdrażając unikalne rozwiązania gryfikacyjne.
Specjalizujemy się w kreowaniu i wdrażaniu koncepcji, które prowadzą do stworzenia unikalnej więzi pomiędzy marką a konsumentem. Doprowadzamy do zmiany postaw i motywacji pracowników poprzez wprowadzenie ich w fascynujący i angażujący świat gier.
|
1. Ludzie kochają gry. Wykorzystaj ich pozytywną energię!
Ludzie lubią poddawać się działaniu mechaniki gier i sprawia im to przyjemność. Każdego dnia 40 milionów z nich rywalizuje w wirtualnym świecie, spędzając tygodniowo w sumie 3 miliardy godzin na zabawie. Gry oferują nam przyjemność i relaks, a za podejmowane akcje nagradzają. Zaproś swoich pracowników oraz klientów do gry!
2. Gry angażują. Wyznacz cele
i nagradzaj za wyniki!Wykorzystaj pełne zatopienie w wirtualnej rzeczywistości i koncentrację na zadaniu. Teoria Flow (termin wprowadzony przez psychologa węgierskiego pochodzenia Mihálya Csíkszentmihályiego) mówi o poczuciu uskrzydlenia, świadomości pełnego wykorzystania swojego potencjału, maksymalnego zaangażowania i satysfakcji w trakcie osiągania przełomu w powierzonym zadaniu. Aby trwać w tym stanie niezbędne staje się określenie celów i dostarczanie ciągłych wyzwań na odpowiednim poziomie. Pracownicy będą zachwyceni nowym podejściem do realizacji i rozliczania zadań. Twoi Klienci pokochają ten stan!
| 3. Motywuj poprzez cele i wyzwania!
Organizacje, które chcą osiągnąć sukces, powinny już dziś zapoznać się z koncepcją gryfikacji aby zaprojektować unikalny system pracy uwzględniający perspektywę gracza (Byron Reeds, badacz gier i autor książki „Total engagement”). W Holandii gry i symulacje z udziałem obywateli wspierają wdrażanie reform zanim zostaną wprowadzone w życie. W Nowym Jorku działa szkoła, która wykorzystuje zasady leżące u podstaw tworzenia gier do zbudowania unikalnego, zbliżonego do gry, challangującego modelu nauczania. Z kolei w Polsce oddział Microsoftu od niedawna stosuje grę planszową jako wsparcie sprzedaży jednej z aplikacji biznesowych. Gryfikacja daje realne przełożenie na wynik zespołu oraz na lojalność i przywiązanie do marki.
|