Szkolimy i doradzamy
w zakresie innowacji

Oferta szkoleniowa dla Działów Marketingu i Sprzedaży

Dotychczasowe rozwiązania marketingowe stały się nudne dla Twoich klientów? Czujesz, że stosowana w Twojej firmie komunikacja marketingowa pozostawia jeszcze przestrzeń na kreatywność i niekonwencjonalne pomysły? Wypełnij tę lukę - dajemy Ci GRYFIKACJĘ – matrixowy marketing. Zagrasz?
Czy to działa? Owszem i to bardzo, a to z jednego prostego powodu: od najmłodszych lat chcemy zwyciężać, ta reguła dotyczy również Twoich klientów.

1. Ludzie kochają gry. Wykorzystaj ich pozytywną energię!

Ludzie lubią poddawać się działaniu mechaniki gier i sprawia im to przyjemność. Każdego dnia 40 milionów z nich rywalizuje w wirtualnym świecie, spędzając tygodniowo w sumie 3 miliardy godzin na zabawie. Gry oferują nam przyjemność i relaks, a za podejmowane akcje nagradzają.Wykorzystaj to narzędzie pozytywnego wzmocnienia w swoim zespole!

3. Motywuj poprzez cele i wyzwania!

Organizacje, które chcą osiągnąć sukces, powinny już dziś zapoznać się z koncepcją gryfikacji aby zaprojektować unikalny system pracy uwzględniający perspektywę gracza (Byron Reeds, badacz gier i autor książki „Total engagement”). W Holandii gry i symulacje z udziałem obywateli wspierają wdrażanie reform zanim zostaną wprowadzone w życie. W Nowym Jorku działa szkoła, która wykorzystuje zasady leżące u podstaw tworzenia gier do zbudowania unikalnego, zbliżonego do gry, challangującego modelu nauczania. Z kolei w Polsce oddział Microsoftu od niedawna stosuje grę planszową jako wsparcie sprzedaży jednej z aplikacji biznesowych. Gryfikacja daje realne przełożenie na wynik zespołu oraz na lojalność i przywiązanie do marki.

2. Gry angażują. Wyznacz cele i nagradzaj swoich klientów za wyniki!

Wykorzystaj pełne zatopienie w wirtualnym świecie i koncentrację na zadaniu. Teoria Flow (termin wprowadzony przez psychologa węgierskiego pochodzenia Mihálya Csíkszentmihályiego) mówi o poczuciu uskrzydlenia, świadomości pełnego wykorzystania swojego potencjału, maksymalnego zaangażowania i satysfakcji w trakcie osiągania przełomu w powierzonym zadaniu. Aby trwać w tym stanie niezbędne staje się okreśnielnie celów i dostarczanie ciągłych wyzwań na odpowiednim poziomie. Oto co daje gryfikacja!

kontakt:
magda@smetraining.pl
+48 722 288 774
www.smetraining.pl

Wejdź do gry! Potrzebujesz więcej argumentów?

Gartner przewiduje, że do 2014 roku ponad 70% organizacji z listy Forbes Global 2000 zgryfikuje przynajmniej jedną aplikację. Dodatkowo do 2015 roku co najmniej 50% organizacji zarządzających innowacyjnymi procesami zaimplementuje w nich elementy gryfikacji.

Gryfikacja to numer 1 w raporciePROGNOZY DLA MEDIÓW CYFROWYCH – 12 TRENDÓW NA ROK 2012” wg Millward Brown.

Wg „Harvard Business Review" gryfikacja to jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

JWT (najstarsza sieć reklamowa na świecie) umieściła gryfikację na pierwszym miejscu w corocznym raporcie trendów (2011).

Według New York Times gryfikacja jest trendem numer 1 (2010).

Program szkolenia (10 godz. warsztatów):

1. Czym jest i czym nie jest gryfikacja - wprowadzenie
2. Gracz
a. Jak działa nasz mózg?
(dopasowywanie wzorców, modelowanie rzeczywistości, wyobraźnia i empatia, potrzeby człowieka według Maslowa, zainteresowanie i zaangażowanie, teoria przepływu)
b. Motywacje graczy.
(SAPS, różne rodzaje przyjemności, klasyfikacja Bartle’a, wzmocnienie, pętle społecznościowe, dlaczego gramy?)
c. Demografia graczy.
(różnice między kobietami i mężczyznami, czego oczekują gracze w różnym wieku?
7 rodzajów inteligencji = 7 rodzajów mózgów, dane demograficzne z roku 2011, historia twojego gracza)
3. Gry.
a. Jakie powinny być gry?
b. Elementy składowe gier.
(podział MDA, tetrada)
c. Temat przewodni.
4. Mechanika gier.
a.Zasady gry.
(przestrzeń, obiekty, akcje, cel gry, konsekwencje, ograniczenia, sędziowie, umiejętności gracza, szansa, punkty, nagrody i kary, podsumowanie - czym są zasady?)
b. Pętla rozgrywki.
c. Balans gry.
d. Rzeczy, które ludzie lubią robić w grach.
5. Interfejs.
a. Interfejs fizyczny i interfejs wirtualny.
b. Przejrzystość.
c. Sprzężenie zwrotne.
d. Czym jest “responsywność”
6. Wprowadzenie gracza.
7. Jak to wszystko działa? Zasady motywowania zespołów z wykorzystaniem gryfikacji.

Trenerami są osoby zajmujące się zawodowo produkcją gier komputerowych

i biorące udział w największych, polskich projektach: m.in. Wiedźmin oraz Wiedźmin 2. Dysponują ponad ośmioletnim doświadczeniem w dziedzinie projektowania gier, korzystają z omawianych metod w codziennej pracy.
Zdjęcia trenerów gryfikacji